BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Thursday, February 3, 2011

BANJIR OUHH BANJIR !

HALUU :)
adakahh ini hary yg bahagiee ?? HUhhu tentu lhaa . kenapee ?
aku loVE banjir ! heehhee . okea aku da snap pica pica banjir dekat area yang terdekatt dengan aku . SEGAMAT JOHOR kawasan yg palingg terok banjir . tapy alhamdulilah tempat akuu tak kene ponn ! tu la korangg korangg sume mengate aku duduk at FELDA ni teperok kat tmpat jin btendangg kan ? haha tapi tapi ni lhaa hikmah nya tau ! tengok my house SELAMAT kan dari banjir ? hohho jgn jelezz yaw :P next timee jgn mgatee olank ! ada la some one yg stay kat BANDAR. berlagak sngat . huhh okea tutop cerita ! da masok bab laen pula, apa daa kau neh ! jum tengok pica pica nih !




yang nih kat labis
huh terok kan ?

s'tau akuu yg nie kat depan lembah bakti
kesian 'shafik sayangg':D uma kene banjir ! paras bumbungg :) haahaa(asal la ketawe) takziah ya

ni kat depann TENANG . sekolahh ku :) huhh naseb baek skola aku tu terletak kat atas gunung'(ibaratnya la)
huhuh

haiyo putus lagi kea jambatan nih ?
at ne ni ? malu la nak bagi tau :p
huhhu katREDONGG laa . dah stop ! tak nak citee lagi


huhu okea la . tue je nak story .
bye :)

No comments:

Post a Comment